ogrenci evinde yasanabilecek en dumur olaylar

bize gelen su faturasını görmemişiz veya ödemeyi unutmuşuz neyse artık tam hatırlamıyorum.
belediyeden bizim gibi öğrenci olan ama bi yandan da belediyede çalışan yakışıklı bi arkadas geldi dedi ki fatura ödenmemiş sizin suyu kesmeye geldim.
ben de;
-ben burada misafirim,faturadan maturadan anlamam sonra bi şeyler yapın dedim.
ajsadsd ilk defa suyumuz kesiliyor, olayın şoku beni yalana itmiş olmalı.

cidade de deus

müzikleri ortalamanın üstünde güzel olan film.
bir de benny'nin hastasıyım.

benzin cafe

bir happy moon's değil. bazen sırf dış görünüşü ile müşteri topluyor.ama yemekleri aynı dikkat çekicilikte değil.

sozluk yazarlari gecmise donseler yapmayacaklari seyler

buraya üye olmazdım.yaşadığım en gereksiz pişmanlık.

beyaz ev

bir samsunlu olarak kendisine saygım ve sevgim acayip büyüktür.elin dürümcüsü sizin kadar kaliteli olamıyor sevgili beyaz evci abi.

jilet

yapımında hurda gemilerin kullanıldığı şey.
siz her traş oluşunuzda acaba kim bilir hangi kaptan yanağınızda geziyor.

koca yusuf

sunay akın'ın önce çocuklar ve kadınlar adlı kitabındaki hikayeye riayet edilirse pek acı çekerek can verdiğini tahmin etmek güç değil.

herkes denize atlayınca en yakın filikaya binmeye çalışan iri cüsseli bıyıklı yabancı adamın kimse dilinden anlamamış ve can havli ile filikayı da hepten batıracak düşüncesi ile koca yusuf'un filikayı saran bilek ve elleri filikadaki birkaç kimse tarafından küçük balta ile yaralanmış ve bunun sonucunda koca yusuf kendini okyanus sularına bırakmış.
hikaye bu, bize kalan inanmak veya inanmamak.

insani hayata baglayan seyler

on aylık tombik bebek.böyle dişi yeni çıkıyor, kapıyı açık gördü mü emekliyor.ama hiç aglamıyor sürekli gülüyor falan. tadından yenmez.

platonik ask

karşılıksız aşktan bir adım önde olandır ki aynı anda da karşılıksız olabilir veya bir ileriki aşamada yüzde doksan karşılıksız olacaktır benim canım.

hubbucah

makam-şöhret arzusu.

tama

bir şeyi elde etmek için çok hırslanmak.

love hurts

dinledikçe solistine vay anam babam senin ne güzel sesin var öyle dedirtir.
hoobastank için the reason neyse , maroon 5 için beauty queen neyse incubus için de bu şarkı odur efendim.

titanic

4 bacası bulunan geminin 4.bacası sırf estetik kaygılar yüzünden gemiye eklenmiş ve bu da gemiye daha az filikanın eklenmesine, doğal olarak da daha çok insanıın ölmesine sebep olmuştur.

filmlerde yer almamasına rağmen seyirin ilk günlerinde kazan dairelerinden birinde çıkan yangının kazanın gerçekleşmesinden bir gün önce söndürüldüğü gemi.

ayrıca bu yangın geminin su geçirmez kısmında çıkmış ve bu yangının sebep olduğu hasar titanicin daha hızlı batmasına neden olmuştur. işin aslına bakarsak da buzdağının gemiye verdiği hasar yalnızca bir kapı büyüklüğündedir.yani tanrının bile batıramayacağının iddia edildiği gemiyi kapı büyüklüğündeki hasar batırmıştır.

camide ayakkabiyi nereye koydugunu unutmak

akabinde '' çalındı mı lan? hangi şerefsiz çaldı acaba? '' sorularını aklına getirir.

minyon kizlar

boyları kısa, kiloları az olduğundan mütevellit mango'nun büyük indiriminden en iyi faydalanan kızlardır.
34 beden pantolon 12.99 oha daha ne olsun.

michel telo

brezilya'nın serdar ortaç'ı, eller havaya modunda hep, kopkopçu.
sevimli böyle kıpır kıpır maşallah diyoruz.

meydan sozluk ten kiz dusurmek

kaç kişi kaldı da düşüreceksiniz dediğim.
avuç kadarız zaten, herkes birbiriyle pampiş olmuş.bırakın şu kız düşürme numaralarını ya.

camide tesbihi olmayana tesbih firlatan amcalar

camide tesbihi olmayana tesbih fırlatan teyzeler ile akrabalar.ben bunu da gördüm.

sevgililer gunu

20 yıldır yalnız kutluyorum lan ben bu günü.yani daha doğrusu kutlamıyorum.kutlamadım diye bir tarafım eksilmedi, kutlayınca da başım göğe ermeyecek ama yine de kapitalizmin özellikle bu günde benim üzerimdeki etkisini görmek isterdim.nasıl daha fazla salak olabilirim? sevgilim ona ayıcık almadım diye beni terk eder mi yoksa sadece trip mi atar? kaç gün veya kaç saat atar? falan.
işte kısfmet bu işler.burdan bile kadere gittim ya koca bir aferin bana.

yazarlari tanimak

gereksizdir.